(ne) ZNAM SE UČITI

… triki za starše, kako otroku biti mentor pri učenju, ne nadzornik

 

Ta datum si zapišite v koledar.

Takrat boste namreč spoznali ORODJA, ki vam lahko pomagajo, da otroku postanete mentor pri učenju … ne nadzornik … predvsem pa gradite boljši odnos, še pred viharno puberteto.

 

Je pogosto prepir v hiši, ko omenite šolo?

Lahko rečem, da razumem. Dnevno slišim podobne zgodbe staršev, ki obupano iščejo informacije, kako pomagati otroku pri učenju.

Dejstvo je, da je šola globoko posegla v družinski čas. Želimo si še kaj drugega kot le pogovora o šoli. In kljub spremembam šolskega sistema, ki jih nestrpno pričakujemo, bosta šola in učenje vedno prisotna.

Ampak!

Učenje ni samo sedenje za mizo in branje iz učbenika. 

Prav ste prebrali … branje iz učbenika … tako se uči večina otrok. Ker ne marajo pisanja, si ne delajo izpiskov, ne znajo uporabljati miselnih vzorcev in ker morajo učbeniki ostati nepopisani, ne uporabljajo podčrtavanja! Kaj sploh še preostane?! 

Veliko, na kar še pomislili niso 🙂 

Učenje … je spoznavanje kaj mi ustreza in kaj ne, je spoznavanje potreb pri učenju, je prepoznavanje motilcev, učnih stilov in nenazadnje trikov in tehnik, ki spodbujajo k hitrejšemu pomnjenju. In še in še 🙂 Veščine, ki jih lahko uporabim kadarkoli v življenju. 

Res je, da so učni načrti prepolni, da bi jih tega učili že v šoli, res pa tudi je, da jih tega lahko naučimo tudi mi … starši.

 

In tako otroku postajamo mentorji pri učenju, ne nadzorniki. Ko poznamo prava ORODJA.

 

Ker imamo prepirov dovolj, iščemo odgovor na vprašanje … kako lahko drugače? Kako sem lahko otroku boljši starš?

 

 

Delavnica 23. marca 2019 v Ljubljani

(ne) ZNAM SE UČITI –

triki za starše, kako otroku biti mentor pri učenju, ne nadzornik

bo pokazala kako je možno delovati drugače in katere metode izbrati, ko otroka usmerjamo pri učenju

 

 

Ta delavnica je za starše, ki:

-> se zavedate, da je izobraževanje in delo na sebi del starševskega poslanstva

-> ste se zapletli v vsakodnevno merjenje moči z otrokom in imate dovolj ponavljajočih se “pojdi se učit”

-> želite otroku predati drugačno in boljšo izkušnjo učenja kot do sedaj

-> se zavedate, da nikoli ni prepozno spoznati kaj novega o sebi

-> s spoznavanjem sebe, spoznavate tudi otroka in ga zato bolje razumete

-> želite v svoj družinski čas vnesti več mirnosti in sproščenosti

-> se zavedate, da se spremembe pri otroku začnejo pri vas 🙂

… in ste pripravljeni, da na učenje in otroka pogledate iz drugega zornega kota.

 

Namen delavnice je ozaveščanje starša, kako otroka usmerjati k večji učni samostojnosti, ne da bi zato dodatno osiveli. Predvsem pa kako delovati z novodobnim otrokom, da ne bo vsiljivo do otroka in ne bomo imeli občutka, da smo tečni starši. Kajti … ko opazimo, da smo tečni sami sebi, smo tečni tudi za otroka. Takrat pa je prigovarjanje k učenju, popolnoma nesmiselno.

 

Okvirne tematike, ki jih bomo obdelali:

>> organizacija (zakaj ima toliko otrok težave z načrtovanjem in kako se kljub temu izogniti kampanjskemu učenju)

>> motilci pri učenju (kako jih prepoznamo in izključimo ter kdo/kaj je najpogostejši motilec)

>> učni stili/zaznavni kanali (pozna jih večina staršev, pozna jih večina otrok … pa jih znamo izkoristiti sebi v prid?)

>> notranja prepričanja, ki lahko otroka vodijo k uspehu ali neuspehu

>> sprostitvene tehnike za lažje učenje

>>V&O (‘vprašanja in odgovori’, kjer se posvetimo vašim trenutnim izzivom)

Marsikaj od vsebine pa boste lahko uporabili tudi zase, pri svojem delu in komunikaciji z odraslimi!

Tematike so okvirne, saj boste delavnico soustvarjali tudi vi, s svojimi vprašanji in izkušnjami!

 

***

Kaj pravijo nekateri starši, ki so bili deležni podobne delavnice (vsaka je namreč unikatna):

🌸 “Delavnica mi je dala uvid, da se je treba velikokrat postaviti v ‘čevlje’ otroka in najti ta čas in potrpežljivost pa tudi domišljijo za učenje. Ko se poglobiš, kakšen tip otroka je tvoj otrok in ga usmeriš v tej smeri, učenje postane lažje. Orodja, ki smo jih dobili, je treba spraviti v uporabo in verjamem, da bo koristilo tako otroku kot nam. Vsebina je bila podana na zelo enostaven in slikovit način. Res priporočam! Včasih je treba spodbuditi tudi nas starše. Stvari je vedno treba začeti reševati in razumeti pri sebi.” Nataša

 

🌸 “Delavnica ‘kako se uspešno učiti’ je zelo dobra in jo priporočam vsem staršem, ki so se v današnjem tempu življenja izgubili v pomanjkanju časa ter kljub temu želijo pomagati svojim otrokom, da bi lažje prišli do znanja, ki ga potrebujejo za življenje. Na delavnici sem dobila oz. ugotovila, da se vsi starši soočamo z istimi  oz. podobnimi problemi, da moramo najprej spoznati otroka, da ga lahko usmerjamo in mu pomagamo pri učenju.”

 

🌸 “Glede na to, da Leo spremljam že nekaj časa, mi je bil prvi del delavnice zelo znan, vendar sem še vedno dobila vsebino, ki mi je pomagala odkriti nekaj novega o sebi. Drugi dan, ko sem delala s svojim otrokom, mi je bil zelo zanimiv. Odkrila sem, na kak način otroku pomagati in predvsem kdaj mu pomagati, da ne bo vsiljivo do njega. Zelo dobro mi je bilo reševanje ankete, kjer sem spoznala kanal po katerem oba sprejemava snov (se učiva). Bila sem kar presenečena. Sedaj pa bo le še potrebno orodja in tehnike vpeljati v vsakodnevno delo. Sem pa pomirjena, saj vidim, da nisem sama s temi izzivi in da bo Lea na razpolago, ko se nama bo kje zataknilo. Več glav več ve.” Lidija

 

🌸 “Delavnica je zagotovo odprla vrata k napredku in razrešitvi obstoječega stanja. Do tega trenutka nisem razmišljala oz. posvečala pozornosti o tipu mojega otroka. Na kakšen način lahko oz. sprejema informacije. Največje darilo pa je bil trenutek, kjer mi je v začetku delavnice moja hči razložila, da v galami in glasnem ambientu ne more delovati! To je to. Upam, da se še kdaj srečamo in se naučimo še kaj novega o sebi in predvsem naših otrocih in tehnikah, ki omogočajo svobodo.” Mirjana

***

 

Moje delavnice izvajam v majhnih skupinah, saj verjamem, da takrat veliko več dobimo in doživimo več uvidov. Tudi tokrat bo tako. Majhna skupina in pogled na učenje, ki odpira nove dimenzije.

 

Zato vas vabim, da se mi pridružite in najdete tisto ravnovesje med družino in šolo, ki ga že dolgo iščete.Koliko so vredne štiri ure vašega časa, da naredite premik na bolje, veste samo vi … samo vi veste, koliko vas stane čas in energija, ki jo porabite za to, da otroka spravite k učenju in kaj vam pomeni odnos z otrokom. Zame je odnos z otrokom neprecenljiv in za katerega ne dopuščam, da bi ga šola uničevala.

 

Redna investicija je 97 EUR (samo delavnica) ali 152 EUR (delavnica in 1 ura svetovanja za otroka).

 

Če ste na moji e-mail listi, pa vam je na voljo za dodatni 10% prihranek:

87,30 EUR (samo delavnica) ali 136,80 EUR (delavnica in 1 ura svetovanja za otroka).

 

Število mest je omejeno, zato da vam lahko individualno svetujem. Dobrodošla so tudi vprašanja vnaprej, na katere na delavnici odgovorim. 

 

Delavnico vodim Lea Čerin, univ. dipl. pedagoginja, Learning Coach, MISP inštruktor in mama treh OŠ deklic. Več o meni pa tukaj

 

SAMO DELAVNICA

  • 4-urna delavnica za starša

97 EUR

DELAVNICA + SVETOVANJE 1/1 

  • 4-urna delavnica za starša
  • 60 minut svetovanje za otroka

152 EUR

Prejemniki e-novičk imate dodatni 10% prihranek!

 

Prijave sprejemam preko spletnega obrazca spodaj, do 18. marca 2019 oz. do zapolnitve prostih mest ! 

 

Vaši podatki

za prijavo na izbrano delavnico


Dodatna vprašanja?

V spodnje okno napišite vprašanje ali sporočilo


Email bo uporabljen zgolj za novičke blagovne znamke Rumena hiška in ne bo posredovan drugim podjetjem.

S klikom na gumb pošlji se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja in uporabo vaših osebnih podatkov.

  • 00

    dni

  • 00

    ur

  • 00

    minut

  • 00

    sekund

Datum

23 Mar 2019

Ura

16:00 - 20:00

Cena

97 EUR/152 EUR
Rumena hiška

Organizer

Rumena hiška
Phone
040 561 204
Email
info@rumenahiska.si

© 2019 Rumenahiska- Vse pravice pridržane
Izdelava spletne strani Digital.si

error: Content is protected !!