To je to 🙂
V teh dneh se mariniram ob temle:
“Imeli bomo torto … delamo si zapiske in vzorce … lepa glasba …”
“Všeč mi je, da ne rabim biti preveč zategnjena, … da ni preveč glasno, … pomagajo mi pri stvareh, ki mi ne gredo … nič ne skrivam … se veliko pogovarjamo … lahko delam kaj česar drugje ne morem.”
“Všeč mi je, da smo zelo sprošščeni, veliko bolj kot v šoli.”
(delavnice za otroke)
… in …
“Vse, kar sem slišala se mi je zdelo zelo zanimivo in bomo z veseljem uporabili v praksi. Hvala.”
“…Veliko mi pomenijo praktični nasveti glede organizacije.”
“Všeč mi je bila predstavitev različnih praktičnih načinov učenja, ki jih bom z veseljem preizkusila pri svojem otroku.”
“Zanimivo predavanje, malo več začneš o tem razmišljat in vidiš, da otroka včasih ne razumeš.”
“Dobri načini, zame nekateri novi. Škoda, ker se nisem z njimi srečala že v času svojega šolanja.”
“Današnje predavanje mi je dalo predvsem vpogled v trenutke življenja drugih staršev, ki tako kot naša družina išče ravnovesje med družinskim življenjem in šolo. Lepo je biti del skupnosti, ki ima v srcu dobrobit otrok, ki so naša prihodnost.”
(delavnice za starše)
Si želiš biti del te skupnosti?
Želiš izvedeti, kako najti balans med šolo in družino?
Ker dejstvo je, da šola s svojimi obveznostmi in zahtevami zelo globoko posega v naše družinsko življenje. Kako najti ravnovesje?
Jaz si upam trditi, da mi to uspeva.
Ob treh OŠ otrocih, večinoma popoldanski ‘službi’ in možu starega kova (ki ob mojih metodah zavija z očmi).
Sem supermami? Kje pa, samo našla sem tisto ravnovesje. … in sem nanj pozorna v vsakem trenutku. Da šola ne zajema tri-četrtine našega družinskega časa, ampak četrtino, … da se o šoli in učenju ne prepiramo, … prav tako ne za domače naloge, … da so punce dokaj samostojne, pa z občasnim pozabljenim zvezkom ali plakatom. To v meni ne izzove več viharja in posledično pridige (ki gre skozi eno uho not, drugo ven), ampak le izkušnjo. … izkušnjo zame in zanjo.
Veliko lahko narediš sama, če se odločiš, da bo čas učenja (ali domačih nalog) tudi čas za povezovanje z otrokom.
Kako? O tem več jutri …