Nevidna komponenta testa

Za mano sta dva dneva predavanj.

Zbiram vtise dveh različnih publik.

Analiziram, kaj bi lahko še izboljšala, da bo naslednjič bolje.

Analiziram pluse in minuse.

Kot test, ki ga dobiš nazaj …

 

Ker test ni samo ocena, niso samo kljukice in križci. 

 

Je tudi povratna informacija. Od katere lahko potegnem ven pluse in minuse. Kaj je bilo dobro in kaj ne. Kaj lahko naslednjič izboljšam. Ali sploh želim in sem pripravljen-a izboljšati.

Iz testa ne razberem samo pravilnih in napačnih odgovorov, test nosi v sebi tudi nevidno komponento … recimo … kako sem se počutil-a na dan testa, sem vstal-a z levo ali desno nogo :), smo pisali v drugi učilnici in ne tisti, ki sem je vajen-a, sem se ravno na ta dan zjutraj skregal z najboljšim prijateljem, sem ravno dan prej izvedel-a za bolezen osebe, ki jo imam rad … …

… ne, ne, test niso samo kljukice in križci.

Na določene situacije lahko vplivam, na druge ne. Vplivam lahko na zmagovalno držo, na miselnost, na pripravo, na učenje …

 

Vedno, ko so otroci razočarani nad izidom testa, se spomnim deklice še iz časov moje zaposlitve v OŠ. Ta deklica, 8. razred, je prišla k meni … objokana, ker je test biologije pisala 2. Da je kriva učiteljica, ker bodo sedaj starši jezni in bo dobila kazen. In mi v istem stavku jasno poudarila, da se je učila cel vikend, dobila pa samo 2.

Opsa … cel vikend? 48 ur?

 

Razumem razočaranje, razumem skrb in stisko, pa vendarle jo prosim za razlago in če je pripravljena pogledat malo globlje … ‘koliko časa si se učila? Ti je bila snov od prej razumljiva ali ti je bila težka? Kako si se učila? Si imela pomoč? Si preverila svoje znanje?’

Mi sledite? Veste kam pes taco moli?

Učila se je 1,5 ure v soboto in 1 uro v nedeljo. Ne, snov ni bila lahka, bila je težka. In učila se je tako, da je brala in ponavljala, vprašal je ni nihče.

Še dobro, da si dobila pozitivno oceno, sem si mislila takrat.

 

Torej, test niso samo kljukice, križci in ocena napisana na vrhu lista z rdečim kemikom. 

Test in ocena sta LAHKO povratna informacija, kaj je bilo tokrat dobro, da lahko uporabim tudi naslednjič in kaj ni bilo dobro, da se temu naslednjič raje izognem.

 

Prihaja obdobje ocenjevanj. V želodcu nas stiska. Pritisk čutimo tako odrasli kot otroci. In ta pritisk je potrebno zrahljati.

Na tem mestu vam ponujam roko, pomoč, v kolikor opazite, da se je nekje zataknilo. In ker ponavadi zmanjka časa za brskanje po spletu, vam tukaj ponujam možnosti in priložnosti med katerimi lahko izbirate. Vse na enem mestu:

 

INDIVIDUALNI MENTORSKI PROGRAM za družine (fokus na otroku in njegovem načinu učenja), od januarja 2020 >>> tukaj

INDIVIDUALNA INTENZIVNA DELAVNICA za OŠ otroke/najstnike in dijake; po dogovoru, 3 prosti termini >>> tukaj

INDIVIDUALNI PROGRAM ZA STARŠE; po dogovoru, 2 prosta termina >>> tukaj

 

SKUPINSKA DELAVNICA s.u.p.e.r. učenja v copatih; zberete skupino otrok, poveste kam naj pridem in delavnica se začne >>> tukaj

SKUPINSKI TEČAJ ‘UČIM SE PAMETNO’ za OŠ otroke/najstnike, januar 2020 >>> tukaj

Z MASAŽO DO LAŽJEGA UČENJA, za družine z otroki v 1. triadi >>> tukaj

 

Se želite pogovoriti, kaj bi za vas ali vašega otroka/najstnika najbolj ustrezalo?

Pomagam vam pri odločitvi, saj vsak program ni primeren za vsakega, zato mi kar pišite na lea@rumenahiska.si

 

In če menite, da bi ta vsebina še komu prišla prav, prosim, delite informacijo naprej. Hvala ?

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

92 − 87 =